Bagaimana Peniaga Ini Untung Terlajak Apabila Jual Air Balang Di Kiosk Minuman

Anda ada gerai atau kiosk minuman tapi jualan air slow?

Kalau time pelanggan datang pun ada yang komplen macam-macam contohnya air tawar (tokey kedekut gula katanya),air manis sangat lah dan customer order air milo ais kaw,yang sampai air kosong.

Apabila berlaku perkara begini,sudah tiba masanya untuk anda tukar teknik jualan air di gerai anda kepada yang lebih menonjol iaitu dengan jual air balang.

Apa yang perlu anda buat,sediakan 3 atau 4 jenis air balang terbaik anda dengan pilihan beraneka warna.Display AIR BALANG tersebut di hadapan kedai.Biar dari jauh pun pelanggan dah boleh nampak air balang anda yang menarik tu.

Tapi pastikan air balang anda tu sedap dan power.Barulah dapat menjentik hati orang ramai untuk membeli air balang di gerai anda.Biasanya kita tengok pun dah boleh agak air balang tu sedap atau pun kelaut.

Trend jual air balang di kiosk ini masih belum ramai yang buat.Tapi hasil pemerhatian saya, sejak dulu lagi peniaga yang jual air balang di kiosk atau gerai memang ramai pelanggan yang datang.Untung pun terlajak!

Tapi air bancuh dalam cawan apabila pelanggan order, teruskan jualan seperti biasa.Jangan stop.Sebab lebih bagus pelanggan ada banyak pilihan sama ada mahu minum air balang atau pun air biasa.Jadi untung sales air balang pun anda kaut,jualan air dalam cawan juga anda dapat.

Kemudian,pecatlah pekerja anda yang asyik salah ambil order pelanggan itu jika dia tidak mahu berubah atau bertaubat.huhu.

Untuk resipi air balang terbaik boleh klik di link di bawah.

https://cutt.ly/HeUgw9j

Leave a comment