Tulis Tangan Kiri

Resipi Jus Buah Yang Paling Sukar Dibancuh

2 Comments

Tahukah korang, cara-cara nak hasilkan resipi jus buah delima adalah paling sukar dan mencabar untuk aku buat? Setakat ini aku dah cuba berekperimentasi, tapi belum berjaya dapatkan satu resipi jus buah delima yang ampuh dan power.Ada sekali tu langsung tak boleh telan, kelat dan pahit semacam.Warna pula keruh, tak hitam pekat macam yang aku mahu. Langsung tak sedap.

Kena cuba lagi dan lagi dan lagi…Sampai jadi.

 

Resipi Jus tembikai susu edisi homemade, klik di sini.

2 thoughts on “Resipi Jus Buah Yang Paling Sukar Dibancuh

  1. salam tuan..saya mohd hezlen dari perak.
    Sy berminat sgt2 nak dapatkan ebook EBOOK RAHSIA JUS BAZAR RAMADHAN VERSI UPDATE 2014…

    masih ada jual lagi tak..kalau masih ada saya nak beli hari ni.tq

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s