Ebook Jus Durian Belanda dan Kedondong Asam Boi Homemade Preorder

Ranking jualan jus saya di pasar malam sekarang dah berubah. Kalau dulu jus kedondong asam boi paling cepat habis, sekarang tidak lagi. Jus kedondong dah jatuh nombor 2. Jus durian belanda homemade pula yang orang ramai suka dan paling untung saya jual.

Sebenarnya jus kedondong asam boi dan durian belanda ni saya dah draft dan tulis separuh.Plan asal nak buat satu ebook lagi.Tapi ada ke orang nak beli kalau ebook resepi jus kedondong asam boi dan durian belanda ni release?

Kalau ada yang berminat emel pada saya sekarang. Saya akan letakkan nama pengirim emel yang berminat dalam pembeli yang bakal diberi diskaun.

Last day untuk harga diskaun  ebook ialah pada 23 Mei 2014. Maknanya sesiapa yang ada nama dalam list tu tak perlu bayar sekarang, bila dah release ebook saja baru buat pembelian.

Harga prelaunch Ebook tersebut ialah RM30. Terhad kepada 30 pembeli terawal sahaja! So emel saya di mizzan11@gmail.com sekarang supaya tak terlepas peluang!

Mengapa perlu jual 2 jenis jus di atas bulan puasa nanti? Baca entry saya sebelum-sebelum ni untuk tau. Saya pasti ia akan laris!

Antara kandungan ebook tersebut adalah:

*Resepi jus kedondong asam boi (panduan step by step bergambar)

-berapa kilo kedondong, berapa paket asam boi digunakan untuk hasilkan jus yang sedap dan digilai ramai.Buat segelas jus kedondong asam boi memang mudah, tapi kalau satu balang pasar malam tu berapa sukatan perlu digunakan? 

-Di mana nak beli semua bahan resepi jus tu? Buah kedondong susah nak nak jumpa di pasaran.Tapi saya akan bagitau lubuk bekalan buah kedondong yang selalu beli. Anda start enjin kereta terus pergi ke tempat yang saya maksudkan itu dengan mudah.

-Tip dan petua hasilkan kedondong yang sedap..Terlepas baca bab ni anda akan tersalah buat jus kedondong asam boi.Jus yang anda jual akan jadi tak sedap, kelat gila dan bergetah! Siapa yang nak beli kalau jus tak sedap gitu? Baik minum air sirap.

-Peralatan..Untuk menjamin jus kedondong asam boi anda sedap, anda perlukan satu peralatan rahsia yang sangat penting dan Wajib ada. Peralatan tersebut murah saja, harga tak sampai RM5 pun.Hanya bakal pembeli ebook saja tau rahsia ini.

banner bab728x90  

Tak sabar nak tunggu ramadan..saya nak tengok tahun ni siapa lagi cempien. Mana lagi handal. Jus durian belanda selaku pendatang baru atau jus kedondong asam boi kembali menyengat dalam masa 1 jam dah habis licin macam tahun-tahun lepas. Baru seronok kira duit!

jus kedondong asam boi

Leave a comment