Tulis Tangan Kiri

Berniaga di Pasar Tani

Leave a comment

Esok saya akan berniaga di pasar tani. Jual air macam selalu. Yang specialnya air atau jus  ini belum ramai yang berani jual. Market tu ada.Tapi tak ada yang nak mencuba. Maybe takut rugi bila orang tak beli. Sebetulnya minggu ini saya akan berada di 3 tapak pasar tani yang berbeza. Buat promosi sampai lebam! Minggu depan dan seterusnya saya dah rangka jadual road show promosi di lain-lain pasar tani pula. Itu pun kalau dapat tapak.Kalau ada rezeki.

Saya akan menulis dan kongsi bagaimana cara untuk dapat tapak pasar tani secara tersusun. Mengikut kronologi dan prosedur. Susah sebenarnya mintak tapak pasar tani ni bila tak kena cara. Saya akan tulis nanti.Bila tu belum tau.Tunggu saya free sikit hari lagi.

Leave a Reply

