Tulis Tangan Kiri

Cara Buat Air Soya Tahan lama

4 Comments

Boleh ke air soya ni tahan lama? Boleh je kalau kena cara…Memang betul dan selalu kita dengar air soya di bazar ramadan cepat basi.Itu maybe salah teknik. Cara buat air soya tahan lama yang tak kena.Biar saya cerita sikit ya….kerja-kerja memproses kacang soya jadi air soya ni memang ambil masa yang lama. Blend+masak atas api pun dah berjam-jam. Selalunya siap masak pukul 1.00 atau 2.00 pm.Mula kerja pukul 9.00 pagi lagi.

Siap awal-awal pun bukan boleh minum lagi kan?Ada lebih kurang 5 jam lagi sebelum berbuka puasa. Jadi kalau tak tahu cara simpan air soya ni elok-elok,air soya tak akan tahan lama. Mudah basi. Boleh ditongsampahkan ikut suka.Tapi masih ada cara supaya air soya tahan lama.

Saya dah tulis ebook air soya  ni tahun 2011 lagi. Dalam ebook tu ada saya tulis cara buat air soya tahan lama. Sekarang dah 2 tahun ebook air soya ni dijadikan ebook bonus dalam rahsia jus bazar ramadhan. Ebook tu masih percuma hingga ke saat ini.Dengan syarat kena la beli main ebook dulu. 

Klik sini kalau nak beli.

 banner bab468x60

4 thoughts on “Cara Buat Air Soya Tahan lama

  1. SLM. .sy nak beli buku panduan Tu…tp sy ta retired Sgt nak BG detail Yg diminta selepas pembayaran Tu. N sy slow skit lam bab online ni. .boleh BG no fon BG nemudahkan sy untuk membeli. .msg sy kat no no 0192934960

  2. tolong email saya secara detail psl buku bisnes air balang tu?

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s